Klik Saya!

Isnin, Januari 18, 2010

Anak Mummy Surai

Salam Ukhuwah!!
tgk hpon ada sms.dalam fikiran , hubby ni bg sms..:).
tgk nama, eh mummy surai ?..baca...
surai : jalan dh bukak 4cm,air ketuban dh kurang.
aku : mana ko tau dh terbukak 4 cm?
surai : td pergi kenik , doktor suh p hospital...tp aku tanak p hospital dulu..
nanti kena balik semula..
aku terus call , bla..bla...bla... (abis kredit aku ahaks!!)
surai call back..bla..bla..bla...

antara dialog yg berlaku antara aku dan adek aku.
Pada 14.01.2010 ari khamis, kol 11.00 malam..
Jam 7.30 pagi .(tgh bersiap nk p keje), dapat sms dari bapak;

siti nor (surai) dah bersalin ,dapat bby girl.

wah!!!heppy sgt!!
bertambah lagi cucu hj sanuri ni..hehehe
termasuk yg baru lihat dunia ni..
3 girl, 1 boy..

Siti Nur Afifah binti mohd sharil..
lahir 2.7++ kg..
alhamdulillah..bulat muka..tak byk kerenah la wat masa skang..
kepada Mummy Surai & Papa Sharil..
Congrat! Jaga la AMANAH ini dgn kasih sayang ,limpahi dia dgn nilai2 murni..
insyaallah...


nota kaki :

to iqbal - sabar eh bang..kite tggu aunty yg lain plak preggy...mana tau, pasni abg dpt kawan boy..insyaallah.



Tiada ulasan: