Klik Saya!

Rabu, Julai 07, 2010

Selamat Pengantin Baru Dewi & Paat

Salam Ukhuwah!!

Selamat Pengantin Baru pada cousin ku.Dewi & Paat semoga bahagia ke ank cucu..cepat2 timang ank..jgn gaduh2 lagi.

Pada 04.07.2010 berlangsungnya majlis persandingan sepupu ku.Buat kat umah embah aku..(nenek)..sekampung ng aku la..Tema Merah+Putih.

Meriah..!malam lepas berinai ibu2 dok berkaraoke..bapak2 dok syok layan TV .Bola kan..Uruguay VS Sepanyol.

hikhik..

Aku suka kalau family belah mak aku wat kenduri kendara..semangat adek beradik kuat...ngan perangai mak2 yg sekepala..bole masyuuk...

kiteorg sepupu2 ni pun rapat ..termasuk ng makcik2 aku ..

Lihat la para2 ibu melepas gian berkarok..sampai kol 12.30 malam tuh..

Atas kanan: Itula embah aku dan pakcik mak aku.(atok sedara aku la ek)

Pengantin lama amik berkat..semoga bertambah berkat...mcm baru2 kawin dulu..hiksshikss..

bawah kanan:yg baju itam tu makcik LS -still available.

Harus bergambar jugak..ank beranak...hehehe..


Selamat Pengantin baru utk korang..!


Tiada ulasan: