Klik Saya!

Rabu, April 01, 2015

Cinta Sahabat

Semalam..
ko hadir tanpa ku duga

semalam..
mengingatkan kisah suka kita

semalam..
ku simpan kemas di dasar hati
Andai masa dapat diputar kembali
takkan ku biar ia begitu sahaja..

Semalam..
ingin ku luah segala2nya..
aku rindu saat itu..
aku amat memerlukan mu..Mengharap keajaiban berlaku.
Andai masa dapat diputar kembali
berikan aku sedikit masa..
Utk aku perbetulkan segalanya

Hari ini..
Aku redha
Walau belum terserlah hikmahnya

Hari ini..
aku simpan kemas di dasar hati..
Andai masa itu dapat diputar kembali..

Namun..Aku redha Ya Illahi..

Mungkin belum tertulis untuk bersama nikmati
Atau mungkin tidak tertulis jalan bersama

Sebagai sahabat aku berjanji
Takkan ku lupa sampai mati

Percayalah ..segalanya ada hikmah yang terjadi..
Rinduku yg sarat hampir tamat..
Semoga tidak akan luput diri ini dari ingatan mu..
sahabat..
Andai masa itu dapat diputar kembali..

Nota Kaki:Utk sahabat yg lama menyepi dan muncul kembali..miss talking with u

Nukilan ku

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tutup buku lama, buka buku baru....tapi bila buka buku baru KENA ingat sentiasa berdoa.....

laila sanuri berkata...

tq