Klik Saya!

Khamis, Julai 09, 2009

Jawab Tag Syima Syawal - Huk aloh!!

Salam Ukhuwah..
SyimaSyawal ni mmg saje tau..bg org keje..
kena perah otak..nk jawab soklan2 nih..
layanzz......bukan zzzzzz...
1. Nama panggilan saya : Apple , As ,Siti , Laila..

2. Saya sedang mendengar : bunyi bising dr production ...

3. Kekasih saya sekarang : suamiku ...

4. Mungkin saya patut : Berehat dok kat umah .jadi suri rumah tangga ..ahaks!..

5. Saya suka : makan, ~ tp skang kena kontrol,sebab manissss sgt..

6. Sahabat-sahabat baik saya : Semua rakan2 aku, aku anggap sahabat ...

7. Saya tak faham : entah..i pun tak paham..buat2 paham jelah...ahaks!!

8. Kerjaya saya sekarang : Juru Rancang / Planner ...

9. Saya baru kehilangan : cincin silver masa bercinta hubby bg..tgh cari lagi ni..kot2 ada terselit kat mana2..huwaa...kenangan tu..

10. Ramai yang berkata saya : Blur ..

11. Makna nama saya : siti - perempuan,laila - malam..

13. Bila saya terjaga dari tidur : Terus tgk jam..cari hubby..cari ank.. 14. Saya paling meluat bila : Org yg talam 2 muka .. dpn baik, belakang, kutuk kita ...

15. Saya rasa haiwan yang paling comel adalah : semut ...sebab keciik aje..

16. Aktiviti / program hari ini : Pergi keje...balik kerja, amik ank..main2 ngn ank..tggu hubby balik keje..

17. Malam ini saya akan : Tidur bersama anak & hubby mcm biasa ...

18. Esok saya akan : Bangun pagi, bersiap p keje , hantar ank kat umh atok dia, ngadap pc sampai waktu balik / jalan2 kat bawah sikit..balik..

19. Sebelum tidur saya akan : Layan kerenah anak,tidokan anak2, masak nasi / lauk utk hubby...

20. Perancangan hujung minggu : blum plan ...

21. Saya sedang menanti : kelahiran ank ke dua ...

22. Saya rasa kesal bila : bergaduh ngan adek beradik ... 23. Saya sangat berharap : Keluarga yg terbina skrg nie, bahagia sampai ke syurga ...insyallah..keluarga sepakat..

24. Saya rasa saya seorang yang : Penyabar?? ... kuikui..

25. Telefon bimbit saya : Samsung ...tp rosak..skang pakai hpon hubby nokia ..

26. Saya sedang merindui : zaman sekolah menengah dan blajar kat kampus dulu...kalau la bole diputar kembali waktu..

27. Umur saya sekarang : 28 tahun ...

28. Pengalaman pahit untuk minggu ini : takde ...

29. Pengalaman manis untuk minggu ini : Setiap hari kenangan manis...sebab i mmg dh manis..ahaks!!

30. Kali terakhir tengok wayang : Erm, bile ek.. ermmmm... tahun 2006 kot, masa tunang wakakaka ...

31. Dalam seminggu saya akan up-date blog sebanyak : Ikut time free ... 32. Dalam dompet saya ada wang sebanyak : shh...rahsia ...

33. Kali terakhir menonton televisyen : malam tadi la ...Jgn tido lagi..amy mastura ngan ning artis jemputan..

34. Channel tv kesukaan anda : TV 9 - sebab byk bole dpt ilmu..tp sebab tak clear..terpaksa tgk TV 3...bole gitu..??!

35. Orang yang anda rasa nak tag : edot.. (jawab la edot..penat aku perah otak..ur turn plak...wakakakkaka)





ni kat umah atok iQbal..wif cousin mek ira ngan haiQal..yg berdiri tu la atok nye ..ibu mertuaku..

saje letak gambar ni , sebab ada tanyer tentang wayang kan????
ahaks!!




Tiada ulasan: