Klik Saya!

Selasa, Julai 07, 2009

Layan karenah IQbal

Salam Ukhuwah..

Masa ari ahad aritu..tak dapat p mana2..coz hubby kena keje plak..so, terpaksa cancell all the program that we have planned..:(
nk p tgk kwn2 main bowling n p umah makcik, spupu kawin.
cancell semua..

nasib baik mak n bapak , n adek beradik dtg umah.so tak la boring sgt..dpt berbual2 ngan diaorg..adalah bonjrot yg diaorg bawak.alhamdulillah..
tp aku tak makan pun..tak minat..aku nk makn benda lain..hehehe


lepas hubby aku balik..kiteorg makan luar..ckp ngan hubby nk minum air klapa fresh ngan nk mkn udang butter..tiba2 teringin plak..
nasib baik suami ku memahami..(agaknye takut tak sempat makan,dh beranak) hehehe


so..kol 8, aktiviti jalan2 cari makan dimulakan...
time makan tu..tak senang duduk aku dibuatnye..dgn keletah si iQbal nih..
tak reti duduk diam..org dok makan dia dok jadi menteri besar, round2 ..lari2 ..keliling kedai..
sambil joget2 dgn lagu yg dipasang kat kedai tuh..

dah tu,lari2 sampai nk tersandung kaki..bukan pe..aku risau kalau dia jatuh..saper susah?..akaaak jugak..


dia hanya diam apabila aku ckp nk amik gambar ..!

hai...anak..anak..

wat ever pun..aku puas la dpt makan apa yg aku nk..alhamdulillah..




sebelum ayah dia balik..lepak konon..

berenti kejap - klik!!


posing lagi..!


ni gambar dh lama.. saja letak..ngan sepupu dia..
ank abg ipar aku ~ haikal . beza 2 bulan jek..tahun yg sama..




Tiada ulasan: