Klik Saya!

Isnin, Oktober 26, 2009

Cukur Rambut & Birthday my Prince & Princess

Salam Ukhuwah!
11. 10. 2009 (Ahad)
22 Syawal 1430h

Berlangsung Majlis Potong Jambul / Cukur Rambut utk ank aku Qisya.
Sekali dengan majlis Doa Selamat Sempena Birthday Iqbal yg ke 2 tahun.
Xde potong kek pun.

Perancangan majlisnyer start kol 3,tapi ada sebab2 yg tak dapat dielakkan,majlis start lambat..
Dalam kl 4.30 rasanyer..baru la geng2 marhaban sampai di rumah ,dan majlis pun start.

Qisya tgh tido..aku plak lupa nk bg dia kenyang dulu..(sibuk siapkan diri heheheh)
Ada la adegan terkejut n nangis ..sekejap jek..

Lepas potong jambul tu..ada acara DODOI kan bayi..bayi diletakkan dalam buai,,dan dialun dgn lagu yg aku rasa
dicipta sendrik oleh kaum ibu di tempat ku,..
Tersentuh sungguh dengar lirik nye (kalau masuk juara lagu..bole masuk final kot…menang tak tau la heheheh)
Lirik nye aku lupa plak..kalau tidak mesti bole share ngan korang semua..
Itu acara siang..

Qisya potong jambul 2 kali…belah malamnye..pihak lelaki plak..
Ayah take turn..

Terima kasih jugak kepada rakan2 yg sudi datang..maafla kalau ada yg terkurang..
yg terlebih tak apa hehehe..

Ni la gambar2 terperam..layanzzz..

Membesar lah anakku ,dengan limpahan kasih sayang ibu dan ayah mu.
Hargai la jasa orang tuamu..
Kasih la kami ,sebagai mana kami kasih kepada mu..
Bukan harta yg kami mahukan..cukup sekadar perihatin dan kasih sayang mu..
Usah dilupa..usah diabai..
kasih kami yg membawa ke syurga..

Marhaban


rambut mana nk potong tuh? alahai..



sessi petang

dodoi..



Qisya dan ibu.



Qisya ngan ayah


tolong...rambut i baru nk tumbuh..bantu la aku!!



bunga rampai,hasil kerja tangan ku...




Tiada ulasan: