Klik Saya!

Isnin, April 05, 2010

Kenangan Terindah.

Salam Ukhuwah!!

Wekeend lepas bersamaan 040409 - Siang kol3 ,malam ada ABP takleh kaco..hahaha...

kiteorg ada wat reunion..small reunion..

ngn bebudak ex-5k2(1997)-girls only. hehehe


Melayan karenah minah arab sorang tu...Edot nama dia a.k.a penolong ketua kelas (Cop! EX ok)hehe...dia bercuti..balik msia sebulan..tu yg nk jumpa kengkawan semua..full kan waktu terluang bersama..cuti sebulan, sch nya harusla pack dgn aktiviti 1 Malaysia ..ahaks!!

Ok .Nak ikutkan budak pempuan kelas kiteorg bukanla ramai sgt.ada lah dalam berbelas org.kalau campur gn budak lelaki total dalam 42 org kot?(betul x ketua kelas?)

Actually kalau nk bercerita pasal zaman sekolah dulu..mmg panjang..wat ever pun..memori zaman dolu2..mmg akan ku kenang sampai bila2...best nyeeeeeeeeeee...


Masa jumpa semalam pun..rasanyer...masing2 tak berhenti berbual...asek bercakaaap jek..maklum la...13tahun punye story...

peh!! ditambah plak dgn cerita ank2...suami..family...peh!! best2..
KFC tu dh jadi mcm tpt pasar malam oleh kiteorg ni...sengaja suh usban masing2 jaga ank k..kasi chance ibu2 melepas rindu dendam kt kengkawan..ehehe

tahun 2010 ni masing2 30 an hokeh!! ...jgn tak caya..


Well frenz..zaman sekolah adalah kenangan terindah pada aku..di mana kite hanya fikir study + enjoy didalam bersama2 menunjukkan kenakalan masing2...dan alhamdulillah..aku bersyukur kerana mempunyai rakan2 yg sehati dan sejiwa..bersama memajukan diri masing2..utk memilih haluan ke menara gading..

and now here we are....

Hope one day..kite leh kumpul lagi...insyallah..



minah arab (edot), jana , mardiana



lin & afzan sambil promote auralife...hmm wangi....

afzan , me n along..

yaa..itu dia...suh budak kfc petik..all together...

semua masih kekal .takde yg terlebih2 berat badan ok..

kasi posing maut sikit...ahaks!!..ksian..aku takde...dh aku yg suh pose camni..selamber..

kepada suami2 pada wanita diatas , akuila..ini mmg isteri2 anda..ahaks!!

LOVE U ALL..!!!

nota kaki : love dampits girl!!..nk gathering lagi!!!kalau bole lagi ramai..lagi best...! join ngn grup boys plak..


1 ulasan:

ratusiput berkata...

best2 skali skala reunion.sme maintain ha...bagus2...ehehe...pel..masuk umah baru aku http://akuratusiput.blogspot.com nanti follow aku balik k.