Klik Saya!

Isnin, April 25, 2011

Armour Heroes - Kat mana dia simpan pedang tuh?

Salam Ukhuwah!!

Cite ni main setiap hari Sabtu - Jam 10.30 am. Budak kecik ni plak adalah peminat setia cite ni..aku pn takde ajar sgt dia tgk tv.Tp aku tak tau la..semenjak bila dia kenal ng hero2 ni..
memula kompius..ultraman hero??..oo..rupanya Armor Hero..


armor hero


Dan pastu "ibu2 , abg bertukar jadi armor hero!!bertukar!!"

kalau tak de pedang bukan armor hero la namanye kaaan...walau pun pedang takde sarung..tetap nk sarung jugaaak..


sarung..tetap sarung..:P


sumber


3 ulasan:

ratusiput berkata...

pedang kontot ke apa tu??armor hero takde rambut keteng ckp abg...ehehe...

Umi berkata...

hati2.. nti tercucuk tutt..... :p

ainazliena berkata...

iqbal..nk sarung pedang kena mintak kt Ayah tau..tp sarung getah ler..