Klik Saya!

Jumaat, Jun 24, 2011

HAPPY FATHER'S DAY 2011

Salam Ukhuwah!!
Selamat Hari Bapa 2011

Hari bapa tahun ni, sambut secara sederhana macam tahun2 seblum ni..
makan..makan..dan makan..

Tapi kali ni kat umah adek aku plak..yg baru kahwin tuari tu..
Dia mintak bapak aku bacakan doa selamat ,utk pindah rumah baru..
Sekali kiteorg wat acara potong2 kek & makan2..

Kiteorg saling sponsor mensponsori, tuan umah sediakn nasi putih , bersama ikan masak sambal,sayur kacang goreng,(kata nk wat mee goreng je...)

jemput2 udang comel,cendawan goreng..Mummy dan tuan umah la sibuk kat dapur.
Aku datang bawak kek , aku share ng adek aku si ram ,berdua..

Dah hidang2 semua, bapak pun baca doa selamat,sambil kiteorg wish kat dia..

Selamat panjang umur pak,murah rezeki,ditambah kesihatan,
dan yang paling penting..i love u pak.

(kalau lah bapak aku dapat baca blog aku..hehe)

sila layan gambar2 yg sempat aku snap..sila layan..sila layan..sila layan..
ahaks!
birthday boy a.k.a bapak


aku pun pelik,saper yg patut potong kek ni benornye?

Masa baca doa lagi,cucu2 semua dh stanby depan kek.siap nyanyi lagu heppi besday reramai , siap tiup lilin ahahaha..

Cupcake , kad buat sendrik utk en.somi ,terforgot amik gambar.Sebab time kejadian diatas berlaku.En somi takde.Dia datang paling lambat sekali..makan pun org last sekali.


ini cerita boboiBoy - faveret terbaru iqbal.

src="http://signatures.mylivesignature.com/54487/208/9FDF38BEFA2A626291295DA9E3C72BA1.png" style="border: 0pt none ! important; background: none repeat scroll 0% 0% transparent;" />

2 ulasan:

ratusiput berkata...

wah dh pandai buat cupcake.ehehe...mane gambo cupcakenye?bila nk dtg umah baru ko ni... :)

#cdmHA berkata...

hepi belated father's day bapak...