Klik Saya!

Ahad, Mac 25, 2012

if Disney Princess was real!!

Salam Ukhuwah!!!

Aku mmg suka watak2 animasi ,lebih2 lagi watak Princess Disney ni..Pantang teralih kartun kat tv aku mesti akan tgk.Tak tukar channel,lagi2 watak princess,yg terbaru princess Barbie.Zaman aku kecik2 dulu blum ada lagi Barbie edisi kartun,yang glamer tula puteri2 Disney..Padan lah anak bujang aku pun peminat kartun(padan muka aku!).kuikuikui.Sampai skang ,asal terralih kartun aku mesti stop,tgk cite kartun apa tu.Siap tanya ng si Abg "Jap! kartun apa ni bang".hhehe..

Kalau tgk cerita pun,aku lebih suka cerita animasi2.Superman,Princess,Fantastic 4,Ben 10,Merlin(animasi gak tu).Boboiboy,Upin,Bola kampung.Dan yg sewaktu dgn nye lah.Sebab tu dulu aku belajar dalam bidang Multimedia.:D.Tapi biasa yg tgk lebih anak aku lah iQbal.Takleh ar tgk sama cara cam zaman bujang2 dulu..Naya x siap keje umah..ahaks!!

Gambar kat bawah ni,aku amik kat yahoo.Ada sorang student tu dari luar negara,dia olah watak kartun tu guna software , salah satu nye Adobe photoshope.Aku ada blajar gak Adobe ni dulu time study hehe.

Gambar2 tu dia olah jadikan mcam gambar real.Kira .. watak kartun disney jadi watak real la kononnye..Klik pada gambar & bayangkanlah..



Snow white

Sleeping beauty

Rapunzel

Pocahontas

x igt

Mulan

Jasmine(aladdin)


Cinderella

Lupa ar..hehe

Ariel

Alice in wonderland

Terror tak aku igt2 nama watak2 tu?..eheh.Nak tgk byk lagi , masuk sini.So sweet & comel.Kalau la princess ni semua real!!! Mestilah byk ank2 raja yg hensom2 real..umph!!

Notakaki:BUjangku kene chicken pox.ciaaan..semoga cepat sembuh sayang..

Tiada ulasan: