Klik Saya!

Selasa, Jun 23, 2009

Hari Bapa

Salam Ukhuwah!!
Umum semua tahu kan, 21/6/2006 , ahad lepas adalah Hari Bapa sedunia..Mesti ada yg celebrate..Same to me.. Aku pun tak lepas kan peluang ini utk menyambut bersama2 family aku…seperti hari ibu yg lepas.. Mcm biasa, kiteorg raikan dgn simple jek..kek dan hadiah utk bapak kiteorg..iaitu HJ Sanuri Bin Hj Naim. Yg berusia 62 tahun (isk ,..tua nyer bapak aku ..ahaks!)
So…layanz……….



Kali ni buat lain sikit..order CUP CAKE plak..senang tak yah potong2..amik sorang satu...makan satu..terus kenyang..tempah kat member kamcing.address blog ada kat tepi tu...sykt raga emas..
diaorg share company. (siap promote lagi beb!!)

bapak ku n his wife (mak aku ler)

Masa ni HUbby aku keje...so dia tak de la..



tapi aku simpankan kek tu utk dia...malam, baru dia makan kek tu..tak dilupa hadiah pun aku bg jugak. cuma lupa nk amik gambar. hhmmm rugi2..nti la..lain kali aku update..



seperti yg dijanjikan..ni gambar adiah utk usband aku..sampul jek..ngan kad kecik..adiah dlam tak berapa mahal sgt..tp kalau naik keta..bole tgk ari2..kire teringat2 gitu..yg penting from someone special to a special person..

wakakaka..


***************************************************************************

Pada hari yg sama, sepupu aku meraikan hari persandingan nyer kat kg aku gak..so kiteorg ramai2 berangkut utk jadi pengiring pengantin..takde byk sgt gambar yg diambil..ni pun adik ipar aku yg amik..sempat shot beberapa keping jek..
yg kawin ni, kakak kepada mak aku..ank sulong adek beradik mak aku..mak aku ank ke dua.

anyway..

~Selamat Pengantin Baru Ezan N Nored~

korang tgk la k..utk cuci2 mata..

warna hijau!
ni mak aku ..tgh tepung tawar..dr blakang jek gambar nyer...hehehe


ni makcik kiteorg..adek mak aku..merangkap adek mak pengantin..

yg lelaki tu sepupu aku..kenal?..kihkihkih..


p/s: aku kat luar, tak sempat posing , layan ank aku..dok tgk kompang..lepas tu dok melantak lauk pengantin..hahahaha...


Gambar kat bawah ni saje utk cuci mata jugak!..Assalammualaikum pak imam..
Pak imam baca apa tuh???









anakku sayang..



Tiada ulasan: