Klik Saya!

Rabu, Ogos 17, 2011

Trim lagi!

Salam Ukhuwah!!

Pejam celik pejam celik..dah masuk 1/2 bulan kite puasa...
cepat tol masa berlalu...

Persiapan raya?...blum siap apa2 lagi...tak tau nk start dari mana..
Blum ada masa nk shopping2..
Harap sempat ler aku menyopping sakan nti.

Baju utk jalan/beraya utk ank dh beli awal ,so tak risau sgt ler...tggl baju tema je ..baju tema laaaa?..baju raya pertama la...harusla sedondon...mcm kedondong.

Sibuk dok pikir plan utk soping,teringat pulak kat budak sorang ni..rambut dh panjang..nk potong.Kalau singgah kedai potong rambut.gerenti kuar balik,tanpa buat apa2.Cam biasa lah..kuar masuk kuar masuk kedai.tapi tak potong.So tak nak kejadian tersebut berlaku lagi.
Aku decide potong ikut style aku je..Si iqbal pn dok sibuk2 cari gunting,nk potong rambut.MOOD dia ok..aku jalan kan tugas..Ok siap! tapi ,aku potong cam style yg sebelum ni la.klik sini.

Cun+comel .kehkehkeh..Tapi disebab kan AIR MUKA dia yg nampak cam gegirl..x de perubahan ketara yg berlaku.Tiba waktu,En.Suami balik dari keje.Tgk rambut baru itu...Mungkin rasa dirinye tercabar dek kecomelan ank nye itu.(ahaks!!) dia pun amik mesin gunting rambut ..zas!zas!!...

Tara!!

before & after

Aksi2 kejam.

Memula potong kat luar rumah guna mesin tu,siap peluk aku.Ngalah kan org yg nk bersunat.Eh!yeke?hehe...
Pastu dalam umah trim skit2.Layanan 1st classs beb.

Kalau ikutkan aku,nk maintain je imej curly dia tu..Tapi memandangkan JANTINA nya x sesuai...aku pasrah...:( ..ahaks!

ibu : ni gambar abg..ensom x?
abg: ensom ...(sambil senyum siput)
ibu: suka rambut ni ke..rambut yg seblum ni?
abg: suka yg ni..macam BOBOIBOY!!!





Tiada ulasan: