Klik Saya!

Rabu, Ogos 03, 2011

Happy Birthday bapak & Ramadhan 2011(1432H)

Salam Ukhuwah!!

Rasa nyer belum terlambat utk aku ucapkan
"Salam Ramadhan Al Mubarak kepada semua".


Baru 3 hari puasa...ada yg dh ponteng ke?...(yg bukan jantina perempuan la) ahaaks!!

Puasa yg tahun lepas dah ganti?..

Alhamdulillah..sempat gak aku abis kan ,walau pun hampir2 last minit..tapi tak berapa last la..hehe

Pada 26/7 birthday bapak.Tapi kiteorg adek beradik tak dapat celebrate bersama..just wish jek.Cian bapak..tapi sekejap jek...hehehe.

Almaklum..semua adek beradik buzi ng komitmen masing2.So kiteorg set kan 1 tarikh utk berjimba2 together kat umah bapak.Sambil makan kek besday..Kebetulan Isnin kan mula puasa,so amik kesempatan ini utk potong kek n makan puas2..

Heppy besday bapak..
Untung la budak kecik tu,semua sepupu dia tidur..so kek dia yg punya!! ahhaa..

MCm biasa,sambutan yg simple but meriah..! Doa selamat oleh besday boy.
Semoga hubungan kekeluargaan aku adek beradik bertambah erat & Allah Ta'ala beri kesihatan yg baik pada bapak & mak selalu.


Bila tgk gambar ni, terasa sayu pula..bila nampak uban bapak yg semakin memutih tu..Tapi bila tgk senyuman dia,lega rasa hati..tenang rasa jiwa..
Selamat panjang umur bapak..i love u. :)




Notakaki: Testing bawak qisya n iqbal p terawih tadi malam..Alhamdulillah...abg solat kejap pastu main sorang2-kata ayah, adek diaaam je ng ibu . good.

2 ulasan:

ratusiput berkata...

sukenye cik apple upload gambo kecik cinonet...ehehe...aku pun tak pnh g terawih...kang satu masjid anak aku buat cam kat umah...ehehe..

e.l.i.z.@ berkata...

sy pun last minit ganti hihi harap² tahun ni dapat ganti terus masa pose 6 nnt.aminnn

happy belate beday uncle!