Klik Saya!

Khamis, Mei 14, 2009

Hadiah Hari Ibu !

Salam Ukhuwah!
Sempena hari ibu hari tu..100509 (ahad)
aku ngan family ada la buat sikit makan2 kek, utk meraikan Hari Ibu..especially for mak aku.
dan tak lupa juga utk diri sendrik dan kakak ipar aku (ummi)...utk yg dh jadi ibula
Simple jek...Kat sini aku tepek kan gambar2 yg bole di tonton..utk dikongsi..layaannzzz.......

ni kek kiteorg,beli aritu jugak..mmg tiap tahun gitu.Blueberry cake..
dh potong..baru teringat nk mik gambar..ahaks!!


Nie la ibu2 yg ada kat umah parent aku kat cb..hehehe
aku , Mak, kak ipar (Baizura) ngan Adreanna (anak dia laa).
Baju tu hadiah kiteorg..kiteorg suh posing. bau kedai seeh...
p/s : Thanks to syimasyawal for the opinion . hehe

Ni ibu2 ngan hubby memasing, ank aku tidor dalam buai daaa...tak dapat interframe.


Ni Pn Saliam ngan Hubby (En.Sanuri).Senyum lebar bapak.
ahaks!!

adek aku (ram) insyallah amik berkat utk jadi ibu..mak ,ummi,adreanna Batrisyia.

yeeha!!

wajah kesayangan hamba..

haa....iqbal n adreanna..



muaah!!


Aku harap kegembiraan ini biarla berkekalan hingga ke ahir hayat kami.
Semoga Allah memberi keberkatan didalam family ku ini...Amiin...

**********************************************

Actually before celebrate ni..aku ngan hubby baru balik dr zoo johor..saje bawak ank aku jalan..tgk binatang. ok la, not bad..nk bg ank aku tgk binatang secara live.saje suka2... memula je dia excited..agaknyer dok lama sgt ..dia bt hal dia sendrik hahahah..
penat aku n hubby nk kejar2 dia plak..
antara gambar2 yg dpt aku petik..lepas tu,acara lari berkejaran bersama iqbal.

tgh dok tgk, burung..tetiba ada sekor..cantik je dok kat sebelah aku...apa lagi..aku petik jelah..kang majuk plak ..burung ni (entah apa nama dia)..kalau aku tak amik gambar dia..kehkehkeh..

orange!

sean ek..aku la burung yg terkurung...

akhinye...sebagai upah, ank aku demam esoknye..tp lepas bg ubat..tido..alhamdulillah dh kebah..n bole aktif semula..


frenship 4ever..

Tiada ulasan: