Klik Saya!

Selasa, Mei 12, 2009

Tag dari ainazliena lagi....

1) Nama Timangan

= apple (paling glamer) , as , laila


2) Anda seorg yg....

= x tau nk describe.

= Org kata aku ni lembut


3) Insan Teristimewa dan Kenapa?

= Mak n bapak..paham2 la...aku sanggup bt apa je utk diaorg..insyallah.


= of course usban Azmi Bin Said..kalau takde dia susah aku nk jalanani kehidupan harian. Pemberi semangat dan pengkritik diri aku yg paling berkesan..ahaks!


= MOhd A'isy Iqbal..bukan senang wo nk jaga harta tak ternilai nih...


4) Lagu kesukaan sekarang...............

= aku dan dia ~Ari lasso &BCL.


5) Makanan Kegemaran.......?

= asam pedas mak aku.yummy! ngan nasi dagang mak mertua ku!! hmm..


6) Warna kegemaran................

= PInk kalerrr..


7) 3 benda WAJIB ada dalam handbag......

= Wallet, HP dan kunci rumah.


8) Kali terakhir I nangis and WHY?

=Lupa la...



Tag 6 rakan2 yg lain.

1) Edot

2) Kak miela

3) Ratusiput

4)Aisyah




frenship 4ever..

Tiada ulasan: