Klik Saya!

Isnin, Jun 14, 2010

Selamat Pengantin Baru

Salam Ukhuwah!!

BUsy nye mak / bapak aku ari Sabtu yg lepas..
ups!! bukan sebab ada ank2 dia yg kawin atau majlis utk cucu2 dia....tp menjadi penyambut tetamu bagi meraikan majlis ank Pak Ngah,jiran sebelah umah.
Aku pun busy gak..busy makan hehehe..

Pepagi dh dtg umah mintak tolong jadi penyambut tetamu..Ramai pulak yg tersalah sangka cakap itu bapak pengantin..ape taknye sedondon warna purple ng mak aku..hehehe..

Tapi sib baik tema pengantin krim + merun .
Tak moh la sama kaler..kang over la plak ..ahaks!!

Pengantin ni merangkap kawan aku ler..
Diaorg ni kembar tak seiras.Sorang laki & sorang pempuan.
Abg nye dah lama kahwin, ada ank dh sorang baru jek....Ni adek nya pulak.Alhamdulillah...
Selamat dah ank pank ngah..

Selamat Pengantin Baru Ana & Ai ,
Semoga kekal hingga ke ank cucu,sampai ke syurga ..amiiin....
Bahagia sepanjang hayat..

Dua2 ni teman sepermainan kiteorg semasa kecil..Diaorg ni cousin.
hehehe
Congrat!! for both of u..Cepat2 dapat ank ye!!






NOta kaki : Kalau dh jodoh tak kemana....

2 ulasan:

encik azuwan berkata...

ko makan mmg rajin.

jd rumah sanggar eh.

mesti bapak ko dress up ngalah kan bapak pengantin.haha.

laila sanuri berkata...

tak ler...pengantin takde umah sanggar ..dh tentu kawin sepupu.umh nye kat atas tu jek.
pengantin la dress ngalahkan bapak aku..kihkihkih..