Klik Saya!

Isnin, November 08, 2010

Hadiah Contest Makeover Ratusiput

Salam Ukhuwah!!!


HAhahahaha..
dimulai dgn nada ketawa...suka...like...hahahha...ups...alhamdulillah....rezeki murah..

Aritu ada join contest make over kat blog ratusiput .

contest ni ha...http://akuratusiput.blogspot.com/2010/07/make-over-contest.html
sila terjah.

Pastu main teka jela..
tgk gambar tu..then tgk gambar dapur..

LS sesuaikan...then bg jawapan,kat komen..senang jek..

wah!! tak sangka betul beb!!


terror gak otak aku nih..ahhaha...pandai mix n match..

ni la hadiah yg sampai..

jeng..jeng..jeng...

Jeng..jeng..jeng....lagi....



Fridge Magnet Unta padang pasir , minyak wangi..blum try lagi..


Thanks to ratu siput..ko nye dapur mmg lawo..merah dan hitam. lain dari lain..aku suka!!!..

Sampai dalam bulan besday aku lak tuh.. Thanks a lot beb!!ada contest lagi...aku join..ahaks!!

2 ulasan:

ratusiput berkata...

sampai jugak akhirnya....sbb bday ko la perfume tu dpt dua...hadiah asal fm ngan 1 unit perfume je...pape pun thanks kat ko jugak sbb join contest mengarut aku tu.pe lagi...g la spray2 bdn ko tu.kalau sayang...ko spray mlm jumaat je.jimat...ahahahaha...

laila sanuri berkata...

oh yeke..hahaha..tima kaseh la...good idea ler..!!