Klik Saya!

Rabu, Januari 19, 2011

Bila Ibu Jari Sakit

Salam Ukhuwah!!

Bila ibu jari sakit

Susah betul nk buat keje,
Terpaksa tahan sakit,
Buat keje slow, tak macam biasa,
Nak amik duit ,dalam kocek jeans pun sakit, kena had kan pusingan & tekanan jari masa seluk kocek.
Nak angkat ank , lagi lah..huh!! lagi bila si kecik tak duduk diam.

Pucuk pangkal nye semua sakit la...
Masa ni baru sedar, alangkah nikmat nya yg tuhan beri.
Setiap jari ada fungsinya,
Sabar itu separuh dari iman,
sakit itu penghapus dosa2 kecil..


Alhamdulillah..masih bernyawa lagi .Semoga cepat baik ibujari kanan ku.Nak taip keyboard pun sakit..
alahai...!!!

Ini ialah ibu jari tangan kiri. Gambar carian google.



Notakaki:Iqbal semakin ok kat sekolah.kurang nangis pagi2..alhamdulilah..
qisya mulut macam bertih beras ,senyap bila tidur sahaja.tapi best bercakp ng ibu& ayah cam itik ngan ayam hahahaha...


1 ulasan:

Umi berkata...

bersyukur lebih baik.. tahniah utk iqbal, dah dpt suaikan diri ngan tadika..