Klik Saya!

Jumaat, Januari 14, 2011

Qisya Yg Comel

Salam Ukhuwah!!

Comel - cute? , kecik? , ramping? , lawo?

Dah macam nk promosi jualan la pulak ..nk kaya? mencari rumah? Hutang banyak?? ahahahaa...

Comel yg dimaksudkan LS adalah kecik.ye kecik ye kawan2.
Tentang badan qisya yg comel a.k.a kecil.

Hari tu pergi checkup 1 1/2 bulan sekali ng enjek.Berat badan qisya turun pulak.
Kali ni dh masuk line kuning (kurang zat) alahai...
Umur segitu berat badan ank i 8.5kg sahaja...wala..wala..wala...

Makan sama ngan abang ,apa abg makan dia pun makan.Abg sihat bertambah tembun.hmm mungkin jugak sebab suapan dia dh kurang tak cam dulu.Itula yg LS perasan semenjak2 nih.Ditambah pulak dia kerap demam.cian adek.

Skang LS tgh cari alternatif lain utk tambahkan berat badan qisya , serta utk dia selera makan.LS bg scott emulsion letak dalam susu dia.Si Qisya ni kalau nk bg ubat mmg susah ,berbeza ng abg dia yg suka sgt kalau bg makan ubat.

Disamping itu Appeton pun bagus gak utk selera makan dan pertahanan badan budak2.Masalah si Qisya ni tak suka Ubat.Dia tau kalau rasa susu dia lain.mesti lambat abis , nk tanak dia terpaksa minum gak .ok la tu dari tak minum.


So tgk la utk nx appoinment ni cemana , harap2 menjadilah.



Sayang adek .Membesar lah dgn sihat dan kuat!! (macam iklan milo plak. ahaks!!)



HArus ada gambar dia.Karok nyanyi lagu buatan dia sendrik.Tgh karok pulak,Tetiba ank jiran datang n masuk,join.dh mcm kena TERJAH!! pulak.hehe


Notakaki:Ibu sayang kamu,kamu & kamu!




2 ulasan:

Umi berkata...

eh, bisul ke tu?

laila sanuri berkata...

aah umi , tp skang dah takde dah...kan dh checkup kat spital..dah kecut..time ni nk mebgecut dah tu..hehehe