Klik Saya!

Selasa, Januari 04, 2011

Iqbal Sekolah Tadika

Salam Ukhuwah!!

Bermula la rutin , waktu jadual si ibu menjadi lebih padat waktu malam nyer.

Standby barang2 sekolah iqbal.




Semoga ank ibu rajin belajar , menjadi insan yg berguna dan berjaya pada masa akan datang.Di dunia dan di akhirat.

Oma, yayi & atok ..mcm tak percaya abg dh nk skool..masing2 risau ngalahkan ibu & ayah nya..thanks to them , so caring ng abg.Asek tanya betul ke abg nk skolah,bole ke ,..yayi pulak kalau bole nk suh iqbal sekolah kat tpt dia..nk ngantor & amik abg..alahai..nk dekat ngan cucu katanya.Tapi ibu takut abg terlebih manja plak.takperla...hari minggu bukan takleh jumpa kan..



Ni bukan gambar waktu abg nk p skool.tapi terlalu excited nk p skool ...antar p umah atok nk pakai satu sut baju,..layankan je la...

Harap2 time skolah nti betul2 excited eh nk...:)

Ibu : Abg dh besar nk jadi apa?
Abg : Navy
Ibu : Navy tu bawak apa?
Abg : Bawak kapal laut
Ibu : Adek plak nk jadi apa? (tanya adek)
Abg : Adek jadi cikgu jek...


Insyaallah...tak kisahlah..asalkan menjadi insan yg berjaya kelak..

Notakaki : ayah cite2 nak jadi usahawan berjaya..tapi blum tercapai katanya...ahaks!!Insyaallah.

8 ulasan:

encik azuwan berkata...

cikgu pun semangat gak.

ainazliena berkata...

iqbal cam gegirl ler..cecepat potong rambut..kan ada yg panggil kakak plak..

chem berkata...

hmm .. ensom nye iqbal, dah nak gi sekolah ,, jd navy bawak umi chem taw nak kapal,hahhahaa

ratusiput berkata...

ahaha anak beranak made in ypj...aku pun sama...anak aku dedua tadika ypj... :)

encik azuwan berkata...

curly rambut dia..comel.

laila sanuri berkata...

@wan
semangat le...pastu entry arini..amik ko..nangis..

@aina
takjadi potong ler..tahun depan gamak nye.hehe

@chem
insyaallah...kalau netul nk capai cita2 tuh hehehe

@ratu
akun kgelak bc statement ko..wakakakka...

@wan
pasal tu ayah dia sayang nk potong..hihii

mummy sishina berkata...

wah pensil case sama cam shina nyer..semangat upin ipin anak ko yer...gd luck iqbal,be a good boy tym school..nnt lh join shina.ehehhe..

laila sanuri berkata...

@mummy shina..

insyaallah...semagat upin je lebih..tapi pepagi nangis gak hehe