Klik Saya!

Isnin, Februari 14, 2011

Lokcheng

Salam Ukhuwah!!

Ini adalah Lokcheng.

Bagi yg baru 1st time makan, cam aku ni..adalah sungguh J.A.K.U.N.

Selalu lalu depan kedai dia..bt tak tau je..tup2..lalu lagi pada hari lain..alamak..cam nk beli la pulak.Murah jek , RM 1 = 4 cucuk. Ada sos pedas ada sos tak pedas.I amik dua2 sos .(Bukan tamak,nk rasa je ,,ehhe)

Rasa dia mcm kopok lekor..tapi ringan je..Liat2 sikit ar..rasa ikanla..nama pun satay ikan..
Ok la..nk wat geli2 tekak..ahaks!!

Jgn ada yg ketawa..sebab aku mmg 1st time makan selama 30 tahun hidup.Walau ada ramai jugak la yg jual.Sian ..

hm...kalau panggil nama dia tu..mcm satay kucing la plak..Eh! Apsal leh teringat satay kucing plak!!Dush!!



5 ulasan:

ratusiput berkata...

aku dh pnh makan.slalu org jual lalu kai moto.ehehe...

Umi berkata...

dush.. dush... dush... :)

linda berkata...

ko igt kucing,aku ingat ko pegi felda lock heng (cuba rapatkan pktaan tu)keh3x..jual kt kota masai ke?

encik azuwan berkata...

satay ikan la ni.

ainazliena berkata...

kt pasar malam bacang..tmn mawar bkurun jual benda ni...