Klik Saya!

Isnin, Februari 28, 2011

Merlin

Salam Ukhuwah!!

Bukan nama baby baru..Tapi nama cite bersiri kat TV3 ,setiap Ahad ,jam 10.00 malam.
Aku pun tak tau..apsal aku minat sangat ngan cite ni..
nak kata hero tu ensom (si merlin) x la ensom..ensom lagi En.Suami aku.(ahaks!!aku jela puji somi sendrik :P)

Nak kata suka tgk ank raja tu..tak jugak.biasa jek..dayang dia?.yg buat raja tu jatuh hati ngan dia?..oh lagi la jauh.
Ke..sebab ada org jahat yg jadi makwe Raja lawo?..hihi..oh tidak!

Entah la..tapi yg pasti..cite ni aku tak pernah miss..mesti tgk..tapi tak de gila sangat macam time2 kuch2 hota hai dulu hehehe..(sampai tgk wayang 2 kali dalam 1 hari,sib baik dah malam.kalau tak sambung lagi kiteorg..cite hindustan lak tu)

Maybe aku suka sesuatu cite yg berbentuk animasi/iamginasi..sebab tu la aku rajin dok tenggek depan tv tgk cite ni.Sampai En.Suami nk tukat channer pun aku tak kasi..Siap promote kat dia..best cite nih..En.Suami pun layan je tgk..tapi bila aku toleh 10 minit pastu .Mata dia dah pejam n selamat sampai Kutub Utara kot hehehe..

Tu ar..Ni semua salah TV3 la...Saper suh tayang cite2 gini..dia tak tau ke aku nk keje ari senin..patut kol 10 tu dh standy kat atas katil..lipat baju ke,landing2 ke..hish!! ahaks!


The adventure of Merlin

Tak tahu..tak tahu knaper..lantak ler...aku tgh pikir ni..naper mesti aku suka tgk cite ni...ish...
Anyway , Selamat tgk lah LS.Cite yg entah apa2 ni...Asal ko bahagia sudah!!

ahaks!!


Notakaki: Tgh prepare giveaway present :)

2 ulasan:

ratusiput berkata...

sama la cam aku yg ngah gila tgk twilight tu pd hal ade org yg tak minat langsung.ha nasibla kan jnji cam ko ckp..aku bahagia..ehehe..

encik azuwan berkata...

best la cter tu.aku pun lyn kalo tak tido lagi.haha.