Klik Saya!

Rabu, Februari 16, 2011

Telur Masak Tanpa Rebus / Goreng

Salam Ukhuwah!!

wah..wah..wah!!..kah..kah..kah...!!!!!!!!
aku tak tau nk mula dari mana cite aku ni...
Mcm2 hal yg berlaku...

kah..kah..kah..!!

hmm..ok camni..korang pernah tak makan telur tanpa direbus atau di goreng.?.

Korang letak je telur yg baru dibeli dgn harga rm 3.80 (10biji ) kat blakang keta korang.
Pastu korang p la keje..

Pastikan hari tu adalah hari yg sangat PANAS & TERIK..Sebab kalau tak terik..tak leh jadi tau ujikaji ni.

dalam kol 9 masuk keje..balik kol 6.

tara !!! inilah hasil nya...
ni plastik sarung telur 10 biji tu.


aku tak tau pun rupanya telur tu dah masak kat dalam..bila aku pecahkan kat atas kuali, atas nasi goreng ,wat sarapan.
kuar gini ...

kah..kah..kah!!! utk diri sendrik...kah!kah! kah!
Tapi ok la..rasa nasi goreng tak terjejas pun..hahahhaa


Notakaki :Salam Maulidur Rasul :)


3 ulasan:

mummy sishina berkata...

kah kah kah ko yer betul pel..susah2 je kalo ko nk masakkn telo tu..huhuhu..

ratusiput berkata...

nampak sgt cuaca teramat panas smpai telo pun leh masak.bagus.jimat myk jimat gas.

Umi berkata...

wah, bgs2... mudahkan kerja anda... :)